top of page
  • Facebook
  • Instagram

contact

Op deze pagina vindt u onze veelgestelde vragen en alle informatie die u nodig heeft om contact met ons op te nemen

  • Wat is Tapas2Go?
    Tapas2Go biedt een breed assortiment van heerlijke mediterrane sharinggerechten om van te genieten waar en wanneer u wilt. Of het nu gaat om een feestje, een picknick of een gezellige avond thuis, wij zorgen voor de perfecte tapaservaring.
  • Hoe plaats ik een bestelling?
    U kunt een bestelling voor take-away en catering plaatsen door contact met ons op te nemen via e-mail of telefoon. Voor take-away bestellingen kunt u ook eenvoudig bestellen via onze website: kies uw favoriete tapas uit het menu, voeg ze toe aan uw winkelmandje, selecteer de gewenste bezorgdatum en plaats uw bestelling.
  • Wanneer moet ik mijn bestelling plaatsen?
    Take-away bestellingen moeten uiterlijk op donderdag om 16.00 uur geplaatst worden voor het aankomende weekend. Last-minute bestellingen worden, indien mogelijk, behandeld.
  • Waar leveren jullie?
    Wij leveren gratis binnen een straal van 15 km vanuit Noorderwijk. Valt uw locatie buiten deze straal, dan vragen wij een vergoeding. U kunt er ook voor kiezen om de bestelling zelf af te halen.
  • Zijn er bezorgkosten?
    Ja, er kunnen bezorgkosten van toepassing zijn. De exacte kosten worden berekend op basis van uw locatie en worden weergegeven tijdens het afrekenen.
  • Kan ik mijn bestelling afhalen?
    Ja, u kunt ervoor kiezen om uw bestelling af te halen op onze locatie. Selecteer deze optie tijdens het bestellen en wij zorgen dat uw bestelling klaarstaat.
  • Hebben jullie opties voor mensen met dieetwensen of allergieën?
    Wij bieden verschillende vegetarische opties. Heeft u een allergie? Laat het ons weten bij uw bestelling, dan houden wij daar, voor zover mogelijk, rekening mee.
  • Wat is jullie annuleringsbeleid?
    Annuleringen voor take-away kunnen kosteloos tot 24 uur van tevoren worden doorgegeven. Voor catering gelden andere voorwaarden: catering kan tot 7 dagen van tevoren kosteloos worden geannuleerd. Na 7 dagen is annuleren nog mogelijk, maar zijn wij genoodzaakt om het reeds betaalde voorschot in te houden. Neem bij annuleringen of wijzigingen direct contact met ons op.
  • Hoe kan ik contact opnemen met Tapas2Go?
    U kunt ons bereiken via de gegevens op onze contactpagina of via de chat.
  • Hoeveel gerechten moet ik bestellen per persoon?
    Wij raden aan om 2 à 3 gerechten per persoon te bestellen voor een complete maaltijd. Uiteraard kunt u meer gerechten kiezen, afhankelijk van uw voorkeur.
  • Wat is Tablescapes?
    Tablescapes is een concept waarbij de tafel volledig wordt gedekt met een variëteit aan aperohapjes, mooi gepresenteerd op verhoogjes en aangekleed met decoratieve elementen zoals planten, kaarsen en andere sfeervolle accenten. Dit zorgt voor een visueel indrukwekkende en smaakvolle ervaring. U kunt dit concept geheel naar wens afstemmen en met ons bespreken voor uw evenement.

Veelgestelde vragen 

get in touch

Adres

Morkhovenseweg 83,

2200 Noorderwijk

Contact

Openingsuren

Catering

ma, woe - zo

10:00 – 20:00 

Take-away

vr - zo

10:00 – 20:00

Sluiting 

dinsdag

  • Facebook
  • Instagram

©2025 Tapas2Go. Powered and secured by Artify. FAQ.

bottom of page